Alle venues hebben hun eigen ervaringen en allemaal moesten ze de Covid-19 lockdown en beperkingen doorstaan. Daarom interviewden we enkele van onze Europese klanten. Er valt iets te leren uit elk verhaal als je goed naar elkaar luistert. Het is leerrijk om te zien hoe andere organisaties die uitdagingen aangaan en daarom zijn we dankbaar dat we deze gesprekken met jullie mogen delen.
Matthew is general manager voor het Regent Centre in het Verenigd Koninkrijk. Hij spreekt over de uitdagingen waar ze als multidisciplinaire locatie voor staan, deelt zijn tips voor het heropenen van een locatie en vertelt hoe Yesplan hun diverse team heeft ondersteund.
“We moeten ons publiek eraan herinneren dat het oké is om naar het theater of de bioscoop te komen en te ontsnappen terwijl ze zich veilig voelen om dat te doen.”
Klaas werkt voor Theater Artemis als production manager. Dit Nederlandse theater maakt voorstellingen voor kinderen en jongeren. Klaas deelt zijn grootste uitdaging qua efficiënt plannen, op welk vlak hun groeiende organisatie aanpassingen nodig had en hoe de cloud-based functionaliteit van Yesplan de laatste tijd goed van pas kwam.
“We wilden al onze informatie centraliseren op een plek, dus moesten onze spreadsheets vervangen worden door één systeem, bij voorkeur online.”
Jonas is head of production voor Musikhuset Aarhus in Denemarken. Hij vertelt ons meer over de uitdagingen waar hij mee te maken krijgt om efficiënt evenementen te organiseren, waarom ze Yesplan zijn beginnen gebruiken en hoe het hen uiteindelijk ook hielp tijdens deze pandemie.
“We maakten een formulier aan in Yesplan zodat iedereen de coronastatus van bepaalde evenementen in een dataoverzicht kon bekijken. Zowel de security, production, booking, administration als ticketing maken hier handig gebruik van.”
Vraag je persoonlijke demonstratie door een Yesplan-medewerker aan.