Frequently Asked Questions

Over Yesplan

Ja, je kan het altijd en overal gebruiken, zolang je maar verbinding hebt met het internet.

Yesplan is een web-based app die compatibel is met desktopversies van Chrome, Firefox en Safari op zowel Windows als macOS.

Yesplan licentie en prijzen

We bieden Yesplan aan op basis van een enterprise licentiemodel. Dat betekent dat klanten één licentie hebben voor hun hele organisatie en niet per gebruiker. Je kan zoveel gebruikers/logins aanmaken als nodig, zonder extra kosten. De prijs van een Yesplan-licentie hangt af van de grootte van je organisatie. Die meten we aan de hand van een combinatie van variabelen, bijvoorbeeld het aantal evenementen en het aantal zalen.
Neem contact op met sales@yesplan.be voor een gedetailleerde prijsindicatie op basis van de behoeften van jouw venue.

De licentievergoeding is inclusief ondersteuning, software-updates, hosting en back-ups op onze servers. Omdat Yesplan als enterprise model wordt aangeboden, kan je zonder extra kosten zoveel gebruikers aanmaken als nodig.

Wij bieden een online support service die tijdens kantooruren beschikbaar is.

Voor dringende problemen bieden wij 24/7 telefonische ondersteuning.

Yesplan biedt een volledige online handleiding en een leerplatform, boordevol nuttige video's en oefeningen om nieuwe gebruikers wegwijs te maken.

Onze handleiding is beschikbaar in het Engels, Nederlands en Frans.

AVG en servers

Ja, Yesplan verwerkt persoonsgegevens in overeenstemming met de AVG-regelgeving.

Een verwerkersovereenkomst is onderdeel van onze licentieovereenkomst.

Al onze servers zijn gevestigd in de EU.

We hosten Yesplan bij een ISO27001-gecertificeerde hostingprovider.

Implementatie van Yesplan

Ja. Je kan contacten, resources en je bestaande evenementenplanning importeren met onze "ingebouwde" importeringstool.

Wij geloven dat het succes van Yesplan voor jouw organisatie sterk afhangt van de kwaliteit van de implementatie. We willen je de ondersteuning geven die je nodig hebt, zodat je het meeste uit het systeem haalt. Een toegewijde Customer Success Manager helpt je organisatie bij het configureren van Yesplan en het trainen van jouw personeel. Ter ondersteuning van de implementatieperiode maken we gebruik van online leermodules.

De implementatieperiode duurt gemiddeld tussen de 2 tot 6 maanden.

Integraties

Ja, Yesplan biedt klanten en externe ontwikkelaars een API om integraties te bouwen.

Er zijn integraties gemaakt met veel verschillende systemen: ticketing, websites/CMS, financiële systemen, narrowcasting, personeelsplanning & verwarming en ventilatie om er maar een paar te noemen.

Vraag onze medewerkers of we kunnen integreren met jouw systeem naar keuze via sales@yesplan.be.

Talen en regio's

Yesplan-systeemvelden zijn beschikbaar in het Engels, Frans en Nederlands.

Je kan je eigen configuratie maken in de taal die jij wenst. Er zijn sjablonen beschikbaar in het Duits, Zweeds, Noors en Deens.

We willen dat graag mogelijk maken! Neem contact op met sales@yesplan.be.